تبلیغات
sport -ورزشی-sport - چگونه ورزش کنیم تا وزن بیشتری را کم کنیم؟
اگر قصد دارید رژیم غذایی بگیرید، باید برای موفقیت بیشتر برخی حرکات ورزشی را نیز انجام دهید. اما چرا ورزش و رژیم غذایی باید در کنار هم باشند؟

به دلایل زیر:

۱٫ در همان زمان که رژیم غذایی سبب از بین بردن چربی بدن و توده عضلات می‌شود، ورزش به حفظ یا حتی اضافه شدن عضلات کمک می‌کند.

۲٫ موقعی که رژیم‌های غذایی کم‌کالری توانایی بدنی شما را برای سوزاندن انرژی در حال استراحت (متابولیسم بدن) کاهش می‌دهد، حرکات ورزشی این توانایی را بیشتر هم افزایش خواهند داد.

۳٫ زمانی که ورزش می‌کنید نه‌ تنها کالری می‌سوزانید، بلکه بدن‌تان را برای سوزاندن کالری برای چند ساعت پس از ورزش آماده می‌کنید. هرچه طولانی‌تر و زیادتر ورزش کنید، تاثیر ماندگارتری حاصل می‌شود: آن وقت بدن‌تان در زمان استراحت و حتی هنگام خواب کالری بیشتری می‌سوزاند.

۴٫ وقتی به برنامه رژیم غذایی خود حرکات ورزشی را نیز بیفزایید، چربی بیشتری را با سرعت بیشتری از دست خواهید داد. اما در زمان ورزش کردن کدام بهتر است؟ آرام دویدن یا سریع راه رفتن؟ احتمالا می‌دانید که اگر یک ورزشکار آماتور باشید هرچه بیشتر و تندتر بدوید، احساس بدتری به شما دست خواهد داد و خیلی زودتر مجبور به دست کشیدن از آن خواهید شد.

به همین دلیل ما موارد زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

۱٫ با سرعت آهسته دویدن را شروع کنید و بعضی اوقات حین دویدن آن را قطع کنید. این کار به شما اجازه خواهد داد تا برای مدت‌زمان طولانی‌تر، چربی بیشتری را بسوزانید.

۲٫ مسافت دویدن را کم‌کم افزایش دهید. آرام دویده و برای استراحت راه بروید، با این کار قادر خواهید بود تا مسافت بیشتری را بدون خستگی افزایش دهید.

۳٫ این را بدانید که با افزایش مسافت دویدن کالری و چربی بیشتری خواهید سوزاند.

۴٫ اگر حین دویدن برای لحظاتی قدم‌های خود را آهسته کنید، به بدن خود اعلام می‌کنید که استقامت شما به طور جدی افزایش یافته وقتی دوباره شروع به دویدن کنید، بدن‌تان با سوزاندن چربی به جای قند واکنش نشان خواهد داد.

 

  • دانلود فیلم
  • خرید vpn